keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

KyJy 5

Tämän päivän KyJy on Dropsin mlli Roses with love, lankana Ville Viking ja kiinalainen lanka, jota olen hamstrannut vyyhdeittäin Klaukkalan Viirin kirppikseltä. Se on ihanaa kutoa, vaikuttaa kestävältä eikä mene miksikään konepesussa. Väri on kirkas keltainen, sillä nämä ovat menossa synttärilahjaksi keltaista rakastavalle ystävälle.

Noi Dropsin selbu-tyyppiset mallit tuntuu sopivan mun sormille ja mielenlaadulle loistavasti. Toi varrenalku syntyi melkein itsestään muutamassa tunnissa, enkä malttaisi lopettaa! Toi Villekin on äärettömän miellyttävän tuntuista kutoessa, valitettavasti vaan hiljattain löysin blogin, jossa sen kestävyyttä moitittiin. (Taisi olla Kardemumman Talo). Pitänee keksiä jokin kestävämpi lanka teräosaan.

Sitten pitää vielä mainostaa, että löysin Amazonista The Enchanted Sole-kirjan! Siitä lähtien, kun näin Tree Of Life -sukan kuvan, olen sitä metsästänyt, mutta se on ollut loppuunmyyty kaikkialla mistä olen keksinyt katsoa. Nyt odotellaan! Eiköhän Elämänpuut piankin hakkaa Selbudeathit mun työlistalla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti